Groei van een interieur
Een interieur moet groeien en ontstaan. Door samenwerking wordt dit een mooi proces waar zowel de eigenaar als de ontwerper teamwork leveren. Alleen dan wordt een interieur een succes en zal het perfect passen bij de gebruiker.
Om een project goed te starten is het daarom goed om als ondernemer eerst te kijken wat je kernwaarden zijn. Waar staat je bedrijf voor, welk product of dienst levert het bedrijf en wie zijn de klanten. Deze informatie is vaak ook vertaald in de huisstijl en het contact naar de klant.
Een perfect uitgangspunt om een interieur vorm te geven en eigen te maken.
- wie is de doelgroep / klant (jong, oud, man, vrouw, sportief, sociaal, ...............)
- uitstraling product / dienst (nuchter, chique, frans, basic, innovatief, ..........)
- type medewerkers (zakelijk, jong, informeel, gedreven, teamwork, ..........)
- locatie (stad, dorp, kantoor, winkel, A-locatie, shop-in-shop, oud pand, .......)
Veel plezier.